Monday 26 September 2011

masih belum terlambat

dengan khdiran shabat aku ini....
aku kembali mmkrkan...
ap y ptt dan apa y tidak patut,...


aku mulai mnjaga bats2 ak..
mulai terfkr apkh betul tindak tnduk ak..
bukan bermakna ak mnjaga batsan in kerana dia..
mgkin juga ini salah satu dri penyebab nya...











mulai hari itu...aku rajin mencari artikel "haramkah couple?"
memang aku temui..------  couple itu haram..
namun,ak hanya thu akan hukum namun ak belum mampu mhalangnya..
bukan aku ingin menolak hukum itu...namun ak tidak mampu...
bnyak pihak y terlibat...
dan dri situ jgak...
ak terbaca bnyak blog y sdikit mmbri kesedaran kpada ak..
bnyak mmberi thu ak tntg y mane ak xthu...
yeala kn...
kita msih jhil tntg akn hal ugama...
smkin bnyak kita xthu,smkin bnyak kita mencari....

alhamdulilah...
kerana awak telah mmberi sy bnyak ksedaran....
walaupom awk sudah mgalirkan airmata demi untuk mentarbiyahkan sy..
sesengguhnya keegoan sy ketika amat laa besar...
mfkan sy kerana tidak mmpu menunaikan syariat y satu itu..
sy cuba untuk menjaganya...

syukran...kerana awk telah mentaufikkan sy....
----------- ----- ------

No comments:

Post a Comment