Friday 25 November 2011

i just only ordinary person

wahai hati knapa engkau gelisah..
ttba shaje ingin menyentap dan tersentap
kerana syaitan itu telah datng menghasut..
bukankah syaitan itu telah berjanji untuk menyesatkan umat MUHAMMAD
bertambah risaunya syaitan  apabila seseorang seperti aku menemui jalan pulang..
walaupun ak bukan lg menjadi muslimah y terbaik
namun sudah cukup mmberi aku ketenangan

syaitan..
adew dimane2..
walaupom di kelopak mata kita..'
aku hanya insan biasa yang hanya akan tergoda dengan bisikan syaitan,..
alhamdulilah,engkau tewas syaitan..

jauhkan lah diri aku ini dari sifat pendendam,pemarah...dan pendengki
jauhkan laa ak.. dari sifat terkeji..
"sesunnguhnya aku berlindung padaMU dari syaitan y kejam"

nauzubillah..
jauhkanlah aku dari perkara y boleh menyessatkan ak..
berikanlah aku ketenangan dikala teruji..
berikanlah aku senyuman disaat hatiku menangis
berikanlah aku kemaafan disaat aku dijahati
berikanlah aku cintaMU disaat aku terjatuh
berikanlah aku..AN-NUR MU,YA ALLAH'
sesungguhnya ak amat memerlukan KAU,..dalam setiap hidup..

ameen...ya rab

No comments:

Post a Comment