Friday 20 September 2013

ini semua poyos

nak tulis bnda poyo buleh x?
cemburu lihat bf member aku ni.. sweet giler.. siap kneeling lg bg bunga in fornt her brother.
well, cemburu la gak.
sebab pakwe ak xromantik macam tu!

sahkan nak bg bunga.
wish pom xingat.
nasib aku dapat pakwe yang xsweet! xromantik! dan plupa..

tp xsmua orang sama tau.
kalau semua lelaki mcm tu aman dunia.
xgduh2...
hahhahaha

even pakwe ak xsweet,xromntik.
tapi ada jugak keunikan dia.
tapi xyah citer la..
kan jadi blog cintan cinton lop..

tp hadirmu hidupku berubah
mengubah satu nama yang mngkin hnya kau sja bole ubah,.
never miss to say "jaga dri elok2. sama2 kita doakan agar jodoh kita kuat."

unikknya kitaorang
aku tahu bila dia balik dari kija walaupun dia xckp(medan perang)
kalau aku rindu dia pom akan rindu.
prove??
satu petang aku tido dengan keadaan y amat rindukan dia.
dan dia boleh col aku time tu jugak walaupn mnggunakan nset sarjan.
dia tak bwak nset masa operation.
dia hnya gelak dgr suara aku.
thats sweet of him

masa aku pilah ari tu pom aku siap mimpi lg dia balik dari medan perang(lahad datu)
tghri tu aku mimpi..
lepas tu aku col dia dpat..
seyes aku terkejut.. aku pom xsangka yang mimpi aku betul..

dia tak sweet tapi dia penyayang..
dia garang tpi hati lembut.
dia xpndai nak jiwang2
so faham2 la.. bila pakwe ni askar..
kn2.. memang kita pom askar la jwbnya...

i love him because he accept me as well as i am.
mcam geum jandi la..
apa yang dia ingat tentang jun pyo adalah ketika dorang gadus.
as well i am..

miss u babe..
counting to november.
hope datang convo i tau.
bwak bunga besar2..
(jgn hrap la pkcik tu mcm ni)...



No comments:

Post a Comment