Sunday 1 January 2012

aku harus kuat

berpandukan post aku y kat fb tu
"Takut untuk menegur rakan kita? takut menjadi buah mulut orng y mengatakan bahawa "dri sendri belum sempurna inikan pula ingin berdakwah kepada org lain"Aha'aaah~ whatever ! tengokla cermin dulu~
tidak akn ad org y berani tampil kehadapan andai semua beranggapan mcm tu..Sharing Is Caring U share I care. mcm ni lah kita hidup sebagai masyarakat..bukan masing2 melihat dan berkata ADA AKU KESAH?!... ruginya kita hidup sebagai sahabat andai kita hnya mampu memandang beliau hnyut... 
waalhua'alam"

 memang ak diuji la...
kehilangan shbat...
kerana satu niat
....memg org ckp... nawaitu sesorg kita mane boleh ckp kn?
tp bialah...
ak rasa ak dah niat y betol...

mungkin la..
ak belum layak...
tp memg dah jd kwjipan...
nak aku berniqab dlu kew baru ak boleh nasihatkan org???

knpa ak berani sgt..
kn dalm post ak dlu adew ckp...
"aku sebagai Daie"
ingt aku saje2 kew?? nak post mcm tu?
niat ak betul,,,
dan ak rase cara dah betul...
namun mcm ni lah...

yealah,..
dlu ak mempalitkan org..
skrang org mempalitkan ak...
insyaAllah aku trima...
meeskipom ak kehilgn sahabat...

dan dia sndri rase bnda ni kecik...
dan ak rase xperlulah putus shbt..

kwn ni ibrat cermin pd kita...
kita xmmpu lihat semua ksalhan kita...
dengan berkawan lah kita boleh berkongsi...

mf la..
sedikit konflik malm2 ni buat xtenteram...
thanks sahabatku..>> afirah..
sngup sekangkan mata anda yeap...

n my twin>> ayu..
thanks la yu..
ak,,,.. rase mcm putus asew dah...
tp nsib baik adew mu...

post ni buat sementara..
insyaAllah...nnty ak buang...
xnk plop unsur2 lain kt sni..

kpda kwn2 blog...
boleh nk bg ak semgt lg...
ak psti berdiri....

umat islam harus cemerlang



No comments:

Post a Comment